Άνδρες vs Γυναίκες: Ποιος\α είναι καλύτερος\η οδηγός;

Oι βασικότεροι λόγοι τροχαίων ατυχημάτων είναι οι εξής: Υπερβολική ταχύτητα, Οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ, μη χρήση ζώνης κατά την οδήγηση, παραβίαση Κ.Ο.Κ.
Βάσει ερευνών σχετικά με το ρόλο του φύλου στην οδική ασφάλεια, αποδεικνύεται πως ο γυναικείος πληθυσμός είναι πολύ λιγότερο επιρρεπής σε επικίνδυνες τακτικές, όπως οι παραπάνω.
Συγκεκριμένα, επιδεικνύουν πιο συνετή συμπεριφορά, όταν οδηγούν και δίνουν περισσότερη προσοχή στον Κ.Ο.Κ. και στην οδική ασφάλεια. Συγκεκριμένα, στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια τα τροχαία ατυχήματα σημειώνουν, κατά μέσο όρο, μείωση έως και 1,5% όσον αφορά τις γυναίκες, ενώ στην Κύπρο φτάνει μέχρι 3%.
Είναι γνωστό πως η Ελλάδα κατέχει ένα από τα υψηλότερα ποσοστά καταγραφής τροχαίων ατυχημάτων στην Ευρώπη. Πιο συγκεκριμένα, καταλαμβάνει την τρίτη θέση με ποσοστό 80% που αφορά τροχαία ατυχήματα. Γενικότερα, παρατηρείται πως αυτό το ποσοστό έχει την τάση να αυξάνεται στις νότιες χώρες, όπως είναι η Ελλάδα.
Ένας άλλος παράγοντας που έχει συμβάλλει στην αύξηση των τροχαίων ατυχημάτων είναι η ηλικία. Σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία, ήδη, από την ηλικία των 15 ετών αρχίζει να διαμορφώνεται μια διαφορετική συμπεριφορά οδήγησης ανάμεσα στους άνδρες και στις γυναίκες.
Πιο συγκεκριμένα, το ανδρικό ηλικιακό γκρουπ 25-29 αγγίζει ποσοστό έως και 84% όσον αφορά τα τροχαία ατυχήματα και τον τραυματισμό τους σε αυτά, ενώ ανεξαρτήτως ηλικίας ο μέσος όρος που αντιστοιχεί σε άνδρες θύματα είναι 76%.
Σύμφωνα με τα παραπάνω στοιχεία, καταλαβαίνουμε ότι οι γυναίκες οδηγοί είναι εξίσου καλές με τους άνδρες. Το σίγουρο είναι ότι, ανεξαρτήτως φύλου, η τήρηση του Κ.Ο.Κ, η μη επικίνδυνη οδήγηση, η αποφυγή κατανάλωσης αλκοόλ και ο σεβασμός στον εαυτό μας και στους άλλους οδηγούς, αποτρέπουν τα τροχαία ατυχήματα.